NieTracęDni – logo kampanii
 



Strona główna > Joga hormonalna w walce z PMS

Joga hormonalna w walce z PMS

Przede wszystkim, joga hormonalna to aktywność dedykowana głównie kobietom. Od klasycznej jogi różni się tym, że jej celem jest zwiększenie produkcji hormonów i wyregulowanie ich poziomu. Pozycje wykonywane w ramach jogi hormonalnej to dynamiczne ruchy, mocno połączone z ćwiczeniami oddechu. Ćwiczenia pomagają złagodzić objawy PMS, a ich precyzyjny charakter nie zwiększa bolesności piersi czy podbrzusza. Dużą rolę w tym rodzaju jogi odgrywa również wzmocnienie energetyczne. Joga zapewnia wewnętrzny spokój i równowagę emocjonalną. Wszystko, czego większość z nas właśnie potrzebuje, kiedy nadchodzą te gorsze dni.

Katarzyna Jaguszewska-Nadrasik

Katarzyna Jaguszewska-Nadrasik - Instruktorka Jogi Hormonalnej

Jest dyplomowanym nauczycielem Hatha Yogi stopnia juniorskiego, posiada 20-letnie doświadczenie w Hatha Yodze. Swoją wiedzę z zakresu Hatha Yogi łączy z pasją i wiedzą w dziedzinie psychologii oraz rozwoju osobistego.
Zapraszamy do ćwiczeń! :)



Zobacz również:

Poznaj ideę kampanii nietracedni

Poznaj ideę
kampanii #NieTracęDni

Wszystko co chciałabyś wiedzieć o PMS

Wszystko co chciałabyś wiedzieć o PMS

Castagnus – joga hormonalna

Joga hormonalna
w walce z PMS

Castagnus od C… do S…

Castagnus
od A do Z

Czy jesteś ekspertką PMS?

Czy jesteś
ekspertką PMS?

Sprawdź co o PMS mówią inni

Sprawdź co o PMS
mówią inni

Czy PMS to wróg na całe życie?

Czy PMS to wróg na całe życie?